10 נזקים אורתופדים שנגרמים לנו בעבודה

עמית בן אשר, מטפלת שיאצו בניי ג'ינג , נתנה לנו 10 טיפים מצוינים לעבודה נכונה במשרד.
כל ההנחיות שלהלן מצריכות תרגול, אנחנו  צריכים  להרגיל את השרירים לתנוחות החדשות וזה לוקח זמן.
בהתחלה נסו להקדיש 10 דקות בשעה ולאט לאט תעברו ליותר.

1. לשנות כל חצי שעה את התנוחה מישיבה לעמידה.
בשוודיה לדוגמה, יש חוק שממש מחייב את העובד, כל חצי שעה, לשנות את תנוחת עבודתו מישיבה לעמידה.

34221958_s

2. כל המפרקים שלנו בתנוחה של 90 מעלות, לכן צריך שולחן וכיסא מתכווננים,
בדרך כלל קשה למצוא שולחן מתכוונן, לכן לנסות למצוא את הטוב ביותר עבורכם.

P51228-141440

3. מסך המחשב צריך להיות בגובה העיניים, אם זה נמוך לכם שימו ספרים מתחת למסך.

4. כיסא משרדי לא חייב להיות אורתופדי, הישיבה הנכונה היא  לשבת עם חצי ישבן על הכיסא כשהגב זקוף. כיסאות עם משענת פשוט גורמים לניוון השרירי הגב, ולאחר זמן מה מתחילים כאבי הגב.

פגישת ייעוץ חינם לחץ כאןŸ
02-6506977

5. לנשים, לא מומלץ לעבוד עם חזיה. חזיה גורמת לכאבי גב ועיוות של שלד שריר. מידע נוסף תמצאו בכתבה שלנו "חיים ללא חזיה" .
Young girl has a problem with putting on her bra after gaining weight

6. כל כמה זמן תעשו סיבובי מפרקי הידיים ואצבעות.

7. מומלץ להתחיל ולסיים את יום העבודה עם חימום ומתיחות של עשר דקות. ביוטיוב תוכלו למצוא אין סוף דוגמאות לחימום ומתיחות.

8. הפסקת צהריים, חשוב להתנתק מהעבודה ולהרפות מכל הלחץ.

4963722_s

9. לא מומלץ לשלב רגליים במהלך העבודה. האמת, מומלץ לשים רגליים על השולחן כל כמה זמן  😆

10.מאיה חריש, תזונאית הבית של ניי ג'ינג אומרת: "לא תאמינו, אך לתזונה שלנו יש השפעה על בעיות אורתופדיה, 22670612_sמומלץ לשמור על תזונה מאוזנת במהלך יום העבודה".

מאת שמעון פאול פרידלנדר

שמעון פאול פרידלנדר מומחה רפואה סינית. פתח לימודים מתקדמים ברפואה הסינית למטפלים מנוסים. מעביר הרצאות וקורסים ברחבי הארץ והעולם בנושא דיקור בלייזר.