על מנת שהשינה שלכם תהיה שקטה ורגועה,
צוות קליניקת ניי ג’ינג מביאים לכם מספר טיפים לסיום יום עמוס ומתיש:

תזונה:
להשתדל לא לאכול לאחר השעה 19:00.
לארוחת הערב אפשר לאכול שיבולת שועל, זו מנה שמשרה רוגע לקראת השינה.

שתיה:
לא לשתות משקאות המכילים קופאין החל מהשעה 13:00.
מומלץ לשתות תה קמומיל, פסיפלורה, מליסה, לואיזה, זוטה לבנה ולריאנה. חליטות מצמחים אלו יבטיחו לכם שינה טובה ורגועה.

הטקס לפני השינה:
שעה לפני השינה לשים בחדר שמנים אתריים כגון: לבנדר, מיורן, נרולי, ברגמוט ומאווה בהירה.
“לנשום” אותם, אפשר גם לעשות מהם אמבטיה מפנקת, עיסוי כפות הרגליים וצוואר. מדיטציות, דמיון מודרך, יוגה נשימתית או אפילו סתם נשימות עמוקות יאזנו את הגוף ויתנו לכם שינה מתוקה מתמיד.

לו”ז:
תעשו לכם “שגרת שינה” מסודרת, תשתדלו ללכת לישון כל יום באותה השעה, מומלץ לא יאוחר מהשעה 22:00 ותקומו באותה השעה ביום.

גורמים המפרעים לשינה:
לא להביא למיטה סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים ולא לראות טלוויזיה במיטה.

ברקע:
שימו לכם מוזיקה מיוחדת מרגיעה ומרדימה.

רפואה סינית:
טווינא, דיקור סיני ושיאצו, מהווים פתרון מהיר ויעיל לנידודי שינה.

וששששששששש! לילה טוב!!!

התמחויות שונות

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

שייך להתמחות